-
Samochód zdalnie sterowany Maverick iON RX PTR 1/18
Wpisz swój e-mail |
Wysyłka w ciągu | 24 godz. |
Cena przesyłki | 13 |
Dostępność | Brak towaru 0 szt. |
Kod kreskowy | 5050864019071 |
EAN | 5050864019071 |
Samochód zdalnie sterowany Maverick iON RX PTR 1/18
MV12805
Reputacja Maverick RC związana z dobrą zabawą w nie dużym koszcie jest kontynuowana dzięki niezwykle imponującemu iON RX! Ten zdalnie sterowany samochód rajdowy w skali 1:18 daje ekscytujące emocje porównywalne ze znacznie większymi modelami RC a to wszystko, możesz zmieścić w dłoni! Odporna na zachlapania elektronika, napęd na 4 koła i opony terenowe oznaczają, że możesz wjechać w dowolne miejsce i bawić się swoim modelem RC!
Mocny wał napędowy i uszczelnione mechanizmy różnicowe przenoszą moc z silnika szczotkowego na podłoże przez wszystkie cztery koła, zapewniając niesamowitą stabilność i sterowność. Dzieląc wiele tych samych części, co inne pojazdy z serii iON, iON RX jest wyposażony w aerodynamiczne nadwozie wyścigowe i tylny spojler dla dodatkowej przyczepności. Nisko profilowe gumowe opony z bieżnikiem kolcowym, wspomagane przez amortyzatory olejowe, zapewniają przyczepność i kontrolę jakiej potrzebujesz!
Seria Maverick iON zawiera również całkowicie nową elektronikę i jest liderem dzięki fantastycznym rozwiązaniom z najwyższej półki: akumulator Maverick Element 1200 mAh Ni-MH z uniwersalną ładowarką, radio MTX-248 2 GHz i wodoodporny odbiornik i regulator prędkości w jednym- MSRS-248. Imponująca prędkość maksymalna i przyspieszenie gwarantuje silnik o rozmiarze 370, który zapewnia wyjątkowe przygody i wyścigową zabawę!
Silnik zamontowany w Maverick iON RX to niezawodny silnik szczotkowy MM-28 o rozmiarze 370, dzięki czemu kierowcy mogą bawić się przez wiele godzin! W układzie napędowym 4WD zastosowano wydajne łożyska kulkowe, aby zapewnić kierowcom maksymalny czas pracy i wydajność, a także odpowiednią osłonę przekładni, która zapobiega przedostawaniu się brudu i zanieczyszczeń do kół zębatych. Mechanizmy różnicowe z przodu i z tyłu z łatwością przenoszą moc silnika na wytrzymałe półosie napędowe, a na koniec na przyczepne opony na wszystkich czterech kołach.
Mocny serwomechanizm MS-28 sterujący skrętem układu kierowniczego za pośrednictwem dwupunktowego układu dźwigniowego, który zawiera zintegrowany mechanizm „servo saver” zabezpieczający przed przeciążeniem, chroniący serwomechanizm przed uszkodzeniem.
Wyposażony w niezależne zawieszenie z dwoma wahaczami z przodu i z tyłu, z niezawodnymi przednimi piastami typu C i wyjątkowo mocnymi, jednoczęściowymi piastami tylnymi - możesz jeździć nim w każdym terenie z pewnością
i pełną kontrolą.
SPECYFIKACJA:
1. Formowana osłona kół zębatych i uszczelniony układ napędowy
Chroni koła przed kamieniami i brudem
2. Części z anodyzowanego na złoto aluminium
By podkreślić styl twojego modelu RC!
3. Trwałe zawieszenie
Dla imponujących wrażeń podczas sterowania
4. Wzmocniona kompozytowa płyta podłogowa
Stanowi solidną podstawę dla zawieszenia i układu napędowego
5. Mocne elementy zawieszenia
Solidna konstrukcja dla trwałości modelu
6. Łożyska kulkowe
Dla zwiększenia żywotności, trwałości i zmniejszenia oporów tarcia
7. Duży przedni zderzak
Ochrona w przypadku kolizji
8. Amortyzatory olejowe
Zapewniają dodatkową kontrolę
9. Sterowanie „bellcrank”
Precyzyjne sterowanie i pełna kontrola
10. Napęd 4WD
Zapewnia imponujące przyśpieszenie
FUNKCJE:
-
Gotowy pojazd 4WD w skali 1/18 z nadajnikiem, akumulatorem i ładowarką
-
Standardowo we wszystkich zestawach iON: MSRS-248 regulator prędkości do przodu / do tyłu ESC
-
Standard we wszystkich zestawach ION: akumulator Maverick Element 7,2 V 1200 mAh Ni-MH
-
Standard we wszystkich zestawach iON: nadajnik MTX-248 2,4 Ghz 2-kanałowy iON
-
Silnik MM-28 370
-
Serwo sterujące MS-28
-
Dodatkowa szczelna osłona przekładni zębatych
-
Wzmocnione podwozie tubowe ze zoptymalizowanym rozkładem masy
-
Amortyzatory olejowe ze sprężynami progresywnymi
-
Dwupunktowy układ kierowniczy z zintegrowanym serwomechanizmem
-
Standard we wszystkich zestawach ION: złoty kolor amortyzatorów
-
W pełni niezależne zawieszenie z podwójnymi wahaczami
-
Mocne przednie zwrotnice z piastą "typu C"
-
Mocny, wydajny napęd 4WD
-
Mechanizmy różnicowe z przodu i z tyłu
-
W pełni łożyskowany układ napędowy
-
Karoserie fabrycznie wykończone, pomalowane i pokryte kalkomanią